Tales of Tricia Joy
Vardagspsyke
Trailer för Vardagspsyke
0:00
-11:15

Trailer för Vardagspsyke

Ett inledande avsnitt för Vardagspsyke. Denna trailer handlar om vem jag är, min utbildning och en sammanfattning av vad man kan förvänta sig här.

För att skicka in dina röstmemos som kan komma att inkluderas i framtida podd-avsnitt går att göra här: www.anchor.fm/vardagspsyke 

Officiell hemsida för Tricia Joy: www.triciajoy.net

Podden finns även på min Substack-publikation här: triciajoy.substack.com

--- Send in a voice message: https://anchor.fm/vardagspsyke/message

0 Comments
Tales of Tricia Joy
Vardagspsyke
[Swedish Podcast & Publication]
En Svensk podcast om psykologi på ett vardagligt sätt! I denna podd pratas om psykologi på ett begripligt, men informativt sätt. Jag pratar om ämnen så som självvård, terapi, forskning, livshistorier, andlighet, filosofi, metafysik och även personliga utdrag ur mitt och andra personers liv.
Denna podd är också tillgänglig på Anchor, Spotify med mera.
Anchor landningssida: www.anchor.fm/vardagspsyke
Officiell hemsida för Vardagspsyke: www.vardagspsyke.net
Listen on
Substack App
RSS Feed
Appears in episode
Tricia Joy